Než začnete s výběrem plavby je nutno si rozhodnout, kam se chcete vydat a jaké jsou Vaše jazykové znalosti. Pokud jsou Vaše jazykové znalosti omezeny, rozhodně doporučujeme plavby s dopravou a delegátem RIVIERA TOUR. V případě dobrých jazykových znalostí máte možnost se do přístavu dopravit letecky, nebo vlastním automobilem.
V tom případě je naše nabídka plaveb opravdu velmi široká a vlastně jen záleží na tom, jakou plavbu si vyberete a jaký termín. Je však nutné počítat alespoň s minimálními cestovatelskými zkušenostmi a dobrou komunikativní schopností. Více informací naleznete v sekci Individuální plavby.
Nechcete se nikým a ničím omezovat? Chcete mít opravdu velký výběr plaveb a plavebních okruhů? Vydejte se na svou plavbu vlastním vozem. Pokud se tak rozhodnete, rádi vám poradíme jakou trasou se do přístavu dopravit, kde zaparkovat vozidlo a podobně. Tyto informace naleznete v podrobně zpracovaných pokynech k odjezdu (nejsou součástí plaveb nabídky Basic), které vám pomohou praktickými informacemi.
V přístavu vám zajistíme hlídané parkoviště přímo u přístavního mola. Parkování se sjednává k cestovní smlouvě za cenu od cca 100€/týden. Hlídané parkoviště se musí objednávat předem, o požadavku na parkování vozidla nás nás proto prosím informujte už při sepsání smlouvy. Po naplnění kapacity parkoviště je již dosti složité hledat náhradní řešení. Naše pokyny k odjezdu obsahují podrobné informace a mapky pro zaparkování vozidla v přístavu. Pokud cestujete vlastním automobilem do přístavu, vyžádejte si při podpisu smlouvy rezervaci místa na hlídaném parkovišti přímo v přístavu. Pro rezervaci je nutné nahlásit SPZ, druh a barvu vozidla.
Přibližné ceny parkování osobního vozu v přístavu (plavba 7 nocí):
Benátky od 2 890 Kč
Janov od 2 500 Kč
Kiel od 3 725 Kč
Hamburg od 2 975 Kč
Warnemunde od 2 725 Kč
Civitavecchia od 1 900 Kč
Máte-li parkovací místo zajištěno, prokážete se při příjezdu do přístavu lodním lístkem. Poté následujte instrukce personálu. Po příjezdu do přístavu odevzdáte klíče od vozidla a vozidlo parkovací službě, která vozidlo přepraví na střežené parkoviště. Po návratu bude vaše vozidlo opět připraveno na molu u lodi. CK Riviera Tour zabezpečuje pouze rezervaci parkování. Parkování není součástí služeb CK Riviera Tour.
V CK Riviera Tour Vám můžeme k plavbě zajistit také letenky do většiny evropských i světových přístavů. V případě letecké přepravy je váha a rozměry zavazadla předepsána leteckou společností. Držte se proto pokynů letecké společnosti. Pozor! Váhy více zavazadel se nikdy nesčítají. Pro leteckou přepravu využíváme výhradně linkových leteckých spojů.
Naše doporučení: vyvarujte se levných nákupů letů u nízkonákladových leteckých společností, anebo leťte v takovém případě se značnou časovou rezervou. Pokud nestihnete nástup na loď, nemáte nárok na odškodnění.
U plaveb, s nimiž jste u nás zakoupili také letenky, zajistíme na vyžádání také transfery z letiště s možností přepravy mezi letištěm, hotelem a přístavem. Podle logistických dispozic destinace se může jednat o hromadné transfery (především Evropa, některé plavby po Asii, Karibiku a jiné plavby), privátní transfery, či kombinaci obojího. Nejedná se o povinný příplatek k plavbě. Klienti si mohou zajistit transfery individuálně, nebo využít taxislužeb.
Pokud si letenky zakoupíte sami, k ceně transferu účtujeme poplatek za zarezervování transferu 250,-Kč.
Ve všech evropských i světových přístavech vám můžeme zajistit jednorázové ubytování před plavbou i po ní. Budete-li si chtít dovolenou prodloužit, zajistíme vám ubytování na libovolný počet nocí.
V některých destinacích (především mimo Evropu) vám můžeme zajistit také kompletní poznávací balíčky s ubytováním na trase a pronájmem automobilu. Můžete se na nás s důvěrou obrátit. Většinu hotelů v naší nabídce v okolí přístavů máme prověřenou.
Dovolujeme si upozornit všechny klienty s vlastní dopravou do přístavu, že může dojít k pozdnímu vylodění z lodi, ať již z důvodu špatného počasí anebo z důvodů technicko-organizačních. Při zpáteční cestě Vám proto při odjezdech/odletech doporučujeme vytvořit si dostatečnou časovou rezervu. V případě pozdního vylodění nepřísluší klientům náhrada škody. V případě, že je vaše letecká přeprava do přístavu zajišťována přímo plavební společností včetně transferů, náhradní přepravu Vám zajistí plavební společnost MSC Cruises.
Dále si dovolujeme upozornit klienty, že pokud by došlo k jakémukoli poškození zavazadel, je nutné tuto skutečnost oznámit personálu plavební společnosti přímo v odbavovací hale a vyžádat si reklamační protokol. Bez reklamačního protokolu nebude žádost o odškodnění uznána (více viz sekce Zavazadla).
V případě poškození automobilu je taktéž nutné vyžádat řádné potvrzení škodní události a pořídit fotodokumentaci této události k řešení následného odškodnění.
Ke stažení: Individuální doprava do přístavu (pdf CZ)