Zpět na přehled všech informací

Změny a zrušení zájezdu

Je nám opravdu velmi líto, že se nemůžete účastnit našeho zájezdu/poznávací plavby. Přejeme Vám, aby se Vaše zdravotní nebo jiné problémy co nejdříve k Vaší spokojenosti vyřešily. Pevně věříme, že se společně potkáme na některé z dalších plaveb na lodích MSC Cruises. Zde najdete informace ohledně storna zájezdu a následného postupu při likvidaci pojistné události. Budeme se Vám snažit maximálně pomoci při řešení Vaší situace. Dále si vás dovolujeme podrobně informovat o dalších postupech a možnostech řešení Vaší situace.

Autor/ka fotografie: Pixabay: https://www.pexels.com/cs-cz/foto/skladany-penize-mince-drobne-128867/;

Příklady situací, kdy budete potřebovat tuto stránku:

Všemi výše i níže uvedenými situacemi se u Riviera Tour zabývá specializované oddělení, které je Vám nápomocno při řešení obtíží. Kontaktovat nás můžete na:

telefon: 571 424 588

email: [email protected]

kontakt v nouzi (v provozu 24/7): +420 734 227 227

Změna účastníka plavby

Pokud Vám vzniklá situace nedovoluje se zájezdu účastnit, asi nejrychleším a nejlepším řešením je změna účastníka zájezdu. Pokud máte náhradníka, který se zájezdu zúčastní za vás, vyplňte tiskopis níže a zašlete jej na naši cestovní kancelář. Poplatek za změnu účastníka zájezdu je 2 100 Kč do 55 dnů před odjezdem a 2 900 Kč 54 až 25 dnů před odjezdem. Změna pod 24 dnů je možná jen ve vyjímečných případech na vyžádání. Pojištění za změněnou osobu nelze zrušit a není jej možné převést na náhradníka - je třeba uzavřít nové cestovní pojištění.

Ke stažení: Změna účastníka zájezdu - tiskopis (pdf CZ)

Změna zájezdu

Je důležité si uvědomit, že každý týden plavební společnost naloďuje zhruba 25 000 pasažérů, což je obrovské množství. Představte si, že při letecké přepravě, kdy do letadla nastupuje cca 300 lidí, je nutné se odbavit 2 hodiny před odletem a hlavně není možno změnit žádné údaje na letence. Podobně je tomu i u plaveb na zaoceánských lodích, s tím rozdílem, že místo 300 se v jeden den může naloďovat až 3 000 lidí.

Proto je nutno respektovat skutečnost, že všechny údaje budeme chtít při sepsání cestovní smlouvy. Jakákoli změna cestovní smlouvy je zpoplatněna a poplatky za změnu nejsou malé, protože se jedná o velmi složitý proces složený z mnoha složitých operací.

Ke stažení: Poplatky, změny, storna a pojištění zájezdu (katalog pdf)

Poplatky za změny v rezervaci plavby se platí za každou jednotlivou změnu/osobu.

VÝŠE POPLATKŮ ZA JEDNOTLIVOU ZMĚNU

DO 55 DNŮ PŘED ODJEZDEM

55-33 DNŮ PŘED ODJEZDEM

24 DNŮ PŘED ODJEZDEM

Změna jména (za každé jméno)

2 100 Kč

2 900 Kč

jen na vyžádání, min. 2 900 Kč

Parkování

250 Kč

900 Kč

jen na vyžádání, min. 2 900 Kč

Balíčky - výlety

zdarma

490 Kč

jen na vyžádání, min. 2 900 Kč

Pasové údaje (za každé jméno)

zdarma

2 900 Kč

jen na vyžádání, min. 2 900 Kč

* V případě nedodání pasových údajů do 55 dnů před plavbou je pozdní dodání zpoplatněno jako změna.

Zrušení (storno) zájezdu/cestovní smlouvy

Jestliže za sebe nemáte náhradníka, který by se zájezdu účastnil a musíte zájezd zrušit, je třeba odstoupit od cestovní smlouvy. Dovolujeme se Vás upozornit, že všechny cestovní smlouvy a jejich příslušenství se objednávají u dodavatelů služeb dnem podpisu cestovní smlouvy. Není proto možno dodatečně některé již objednané služby bezplatně zrušit nebo přesunout na jiný zájezd. Taktéž Váš zájezd/plavba je již pevně zarezervován a není možno jej bezplatně zrušit nebo přesunout na jiný termín či zájezd. V případě, že musíte zájezd zrušit, budeme Vám účtovat následující stornopoplatky:

POČET DNŮ PŘED ODJEZDEM NA ZÁJEZD - PLAVBU

VÝŠE STORNOPOPLATKU V % Z CELKOVÉ CENY ZÁJEZDU

Od sepsání smlouvy do 141 dnů před odjezdem

30 % z celkové ceny

140-110 dnů před odjezdem

40 % z celkové ceny

109-100 dnů před odjezdem

50 % z celkové ceny

99-80 dnů před odjezdem

60 % z celkové ceny

79-69 dnů před odjezdem

70 % z celkové ceny

68-59 dnů před odjezdem

80 % z celkové ceny

58-54 dnů před odjezdem

90 % z celkové ceny

méně jak 55 dnů před odjezdem

100 % z celkové ceny

Ke stažení: Poplatky, změny, storna a pojištění zájezdu (katalog pdf)

Do celkové ceny zájezdu pro výpočet stornopoplatku se nezapočítává cena cestovního a zdravotního pojištění, pokud je klient pojištěn prostřednictvím cestovní kanceláře. Cestovní a zdravotní pojištění nelze zrušit a je nutné jej vždy uhradit v plné výši. Upozorňujeme, že u plaveb platí cestovní smlouva na celou kajutu. Není možné stornovat jednotlivou osobu na kajutě! Dále si dovolujeme upozornit, že v případě storna zájezdu pojišťovna provádí likvidaci pojistné události většinou až po ukončení zájezdu. V případě, že je tedy nutné zájezd zrušit, vyplňte prosím tento tiskopis a zašlete jej na naši cestovní kancelář emailem nebo poštou:

Ke stažení: Odstoupení od cestovní smlouvy - tiskopis (pdf CZ)

Po obdržení tiskopisu odstoupení od cestovní smlouvy váš zájezd zrušíme a vystavíme Vám potvrzení včetně vyúčtování stornopoplatků. Upozorňujeme Vás, že rozhodným datem pro výpočet storna je datum doručení odstoupení od cestovní smlouvy cestovní kanceláři.

Další postup

Jsem pojištěn u CK Riviera Tour

Pokud máte pojištění uzavřeno u naší cestovní kanceláře, nabízíme Vám dvě možnosti řešení likvidace pojistné události. V případě likvidity pojištovna vyplácí 80% z ceny stornopoplatku.

Likvidace pojistné události BEZ ASISTENCE CK

Pokud jste nám zaslali odstoupení od cestovní smlouvy a máte uhrazeny všechny závazky vůči naší cestovní kanceláři včetně doplatků stornopoplatků, vystavíme Vám doklad pro pojištovnu. Vy už pak následně kontaktujete pojištovnu a řešíte s ní likvidaci pojistného plnění.

Ke stažení: Likvidace pojistné události bez asistence - tiskopis (pdf CZ)

Likvidace pojistné události S ASISTENCÍ CK

Tato služba je nabízena pouze klientům, kteří jsou pojištěni prostřednictvím naší cestovní kanceláře. Víme z praxe, že komunikovat s pojištovnou není někdy jednoduché a to zejména pokud se nacházíte ve složité životní situaci.  Proto si Vám dovolujeme nabídnout naši službu pomoci při likvidaci pojistné události. Výhodou pro vás je skutečnost, že vše potřebné vyřídíme za Vás a budeme hlídat likvidaci pojistného plnění a plnění pojištovny. Po Vás budeme potřebovat pouze asistenci s dodáním potřebných dokladů. Pokud jste nám zaslali odstoupení od cestovní smlouvy, vyplňte prosím úplně a pravdivě tento dotazník pojištovny. 

Ke stažení: Likvidace pojistné události s asistencí - tiskopis (pdf CZ)

Dotazník podepište a spolu s originálem lékařské zprávy nebo dokladem nutnosti zrušení zájezdu zašlete na naši cestovní kancelář emailem nebo poštou. Upozorňujeme, že lékařská zpráva musí obsahovat všechny nutné náležitosti, tzn. datum a čas vzniku události apod. Potvrzení na papíře typu "Nemůže se zájezdu účastnit" pojištovna rozhodně nepřijme.

Po zaslání dokladů následně překontrolujeme všechny dokumenty a zašleme přímo likvidátorovi pojištovny. S likvidátorem následně spolupracujeme na řešení likvidace pojistného plnění a dokládáme další povinné údaje nutné pro likvidaci pojistného plnění. V případě, že nemáte uhrazen doplatek cestovní smlouvy a jste pojištění přes cestovní kancelář, vyčkáme s doplatkem až do vyjádřeni pojištovny, že je pojistná událost likvidní. V takové případě pak pojištovna zasílá pojistné plnění přímo na učet cestovní kanceláře, která provede zápočet případného doplatku zájezdu a přeplatek Vám vyplatí obratem na Váš učet. Informaci o likvidaci pojistného plnění včetně vyúčtování Vám zašleme v informačním emailu. Pro Vás je to opravdu velká výhoda, že se nemusíte o nic starat.

Nejsem pojištěn u CK Riviera Tour

Pokud nemáte pojištění uzavřeno u naší cestovní kanceláře, je nutno zájezd uhradit včetně stornopoplatků. Po úplné úhradě Vám vystavíme doklad o úhradě pro případné řešení u Vaší pojištovny. 

Jsem na zájezdu/plavbě a potřebuji pomoc

V případě úrazu, léčby nebo návštěvy lékaře v zahraničí je nutno aktivovat Vaše pojištění. Pokud jste pojištění u SLAVIA POJIŠTOVNA prostřednictvím CK RIVIERA TOUR, kontaktujte prosím:

GLOBAL ASSISTANCE

Dopraváků 749/3

184 00, Praha 1

Czech Republic

Tel.: +420 296 339 679           +420 255 790 261

E-mail: [email protected]

Postup při kontaktu s asistenční službou

Při kontaktu s asistenční službou sdělte:

 Poté prosím sdělte nahlášení pojistné události naší cestovní kanceláři na tel:+42 0 603 225 383

V nutných případech nás prosím kontaktujte na výše uvedeném čísle.

Důležitá upozornění:

1/ Dovolujeme si Vás informovat, že pojištovny poskytují asistenci a neodkladnou péči nemocnému hospitalizovanému klientovi. Pokud se týká doprovodu, pojištovna tyto náklady nehradí.

2/ Počítejte s finanční hotovostí pro případ ošetření. Ošetření se v zahraničí platí ihned a ceny nejsou zrovna nízké. Proto je vhodné mít dostatek hotovosti nebo platební kartu. Tyto náklady pak vyúčtováváte s pojištovnou po návratu.

Ke stažení: Vyúčtování služeb pojišťovně - tiskopis (pdf CZ)

Pojistná zdravotní událost během zájezdu

Pokud se Vám stala během zájezdu jakákoliv pojistná událost, museli jste hradit zdravotní ošetření apod., vyplňte prosím níže uvedený tiskopis a společně s kopií dokladu o úhradě zašlete na pojištovnu. Pojištovna následně zašle úhradu na Váš účet uvedený v tiskopise.

Ke stažení: Likvidace pojistné události během zájezdu - tiskopis (pdf CZ)

Škodní událost během zájezdu

Pokud se Vám stala během zájezdu jakákoliv pojistná událost, vyplňte prosím níže uvedený tiskopis a společně s kopií dokladu o úhradě zašlete na pojištovnu. Pojištovna následně zašle úhradu na váš účet uvedený v tiskopise.

Ke stažení: Škoda nebo pojistná událost během zájezdu - tiskopis (pdf CZ)