Riviera Tour získala ocenění pro nejlepší prodejce skupinových plaveb 2024

27. 10. 2024
Riviera Tour získala ocenění pro nejlepší prodejce skupinových plaveb 2024

OSLAVTE TO S NÁMI!

Z ocenění máme velkou radost a chceme, abyste si ji mohli prožít spolu s námi. Proto vyhlašujeme SLEVU 3 000 KČ NA VŠECHNY PLAVBY S DOPRAVOU A DELEGÁTEM, a to až do úterý 5. listopadu 2024 do 16:00! Více informací zde.

V pátek 25. října 2024 získala cestovní kancelář Riviera Tour v rámci cen MSC AWARD pro NEM trh (rozvíjející se trhy) ocenění pro nejlepší prodejce skupinových plaveb MSC Cruises za rok 2024. Jedná se už o čtvrté ocenění a druhé v řadě - cenu za nejlepší prodej skupin jsme kromě letoška získali v letech 2016, 2018 a 2023.

Níže si můžete přečíst vyjádření generálního ředitele Riviera Group Pavla Číže, sepsané několik hodin po obdržení ocenění:

Dnes byl pro mě opravdu velmi vyjímečný den. Z rukou globálního výkonného ředitele MSC Cruises Angela Cappura jsme za CK RIVIERA TOUR převzal prestižní ocenění Nejlepší prodejce skupin MSC Cruises za rok 2024. Toto ocenění jsem přebíral již po čtvrté za sebou, což je ukázkou našich stabilně kvalitních služeb pro klienty.

Každý, kdo něco takového zažije, se při předání ceny většinou opravdu dojme a přijdou emoce. Ocenění nejlepší prodejce skupin je výsledek úsilí a naší téměř třicetileté práce, je to výsledek naší správné vize, plánu, snu, a také důkaz toho, že naši práci děláme dobře a poctivě.

Kdo nás trochu znáte, víte, že pocházíme z malinké vesničky na Valašsku. Dnes jsme dokázali, že je opravdu úplně jedno, odkud pocházíte a kdy bydlíte. Pokud máte nápady, nebojíte se a dáváte do své práce srdce, můžete stejně jako RIVIERA TOUR pracovat pro jednu z největších plavebních společností na světě a být lídremv oblasti výletních plaveb.

Je to takové splnění amerického snu. Je neuvěřitelné, že ve společném sále jsou na předávání cen firmy z celého světa - Poláci, Chorvati, Kyrgyzové, kanceláře ze Saudské Arábie nebo vedle nás přísedící velmi milí přátelé z Maroka. A v této obrovské společnosti zazní Vaše firma, vaše jméno, které většina z těchto prodejců za ty roky již zná. Je to neskutečný pocit a já jsem opravdu hrdý na to, že jsme nezměnili sídlo firmy - že právě z té vesničky, Lidečka na Valašsku dokážeme zajistit pro naše klienty opravdu velmi dobré služby. Není důležité mít sídlo firmy na Praze 1, je důležité dělat věci srdcem a ještě důležitější a daleko víc náročnější je, si tuto pozici udržet.

A my toto ocenění přebíráme už po čtvrté.

Toto ocenění, tento úspěch, není můj. Je to ocenění obrovského týmu lidí, kteří na tomto projektu pracují a taktéž spolupracujících firem. Na každém záleží, opravdu na každém. Musí to být srdcaři a sehnat takové zaměstnance je dnes opravdu moc těžké. A proto jsem vděčný za každého zaměstnance, kteří u nás pracují, od uklízeček, kuchařek, servírek, řidičů, delegátek, managerů, IT technikům a všem spolupracujícím firmám. A především obrovský dík našim klientům za jejich loajalitu a důvěru. Bez nich bych se tu dnes na touto prestižní cenou nemohl tak dojímat. Opravdu velký dík Vám všem.

Na druhou stranu mám do budoucna i trochu obavy, jak sem dokážeme přizpůsobit aktuálním trendům trhu cestovních služeb. Změnilo se obchodní prostředí a to opravdu hodně. To, že máte kvalitní produkt ještě neznamená, že se vám bude dařit. Doba se změnila. Dnes to čím dál víc začíná být o tom, kolik peněz jste ochotni nasypat do reklam na Google, Seznamu, Facebooku a podobně. Obrovský vliv mají na celém tom prostředí sítě, které vám sice mohou pomoci v propagaci a podpoře prodeje, ale taky pořádně ublížit.

A taky přestávájí se ctít absolutně základní pravidla mezi prodejci a cestovními kancelářemi. A pokud si konkurenční firmy staví reklamy na vašem jméně, je to už za hranicí nejen slušného jednání, ale i jejich morálních hodnot. To začíná být trendem dnešní doby a je mi z toho víc než smutno...

A jak je vůbec možné, že jsme takového úspěchu dosáhli?

Tím prvním důvodem je vize. Hned na začátku jsme měli jasno, jak naši cestovní kancelář a její služby chceme dělat. Poučili jsme se z chyb vlastních, ale i ostatních - a především, především nasloucháme klientům. Každý, opravdu každý zájezd vyhodnocujeme, každou recenzi a dotazník do dnešního dne osobně čtu. Je velmi důležité naslouchat. Nasloucháme našim přátelům na plavbách, nasloucháme našim prodejcům, nasloucháme zaměstnancům, nasloucháme i tady a teď těm kolegům z celého světa. Pochopitelně, není možno vyhovět všem. Ale každá myšlenka, nápad, námět nás posunuje dopředu.

A proto ještě jednou Vám všem obrovský dík. Děkuji Hance, Dominikovi, Aničce a celé rodině za neskutečnou podporu, děkuji našim zaměstnancům, kolegům, prodejcům, spolupracovníkům, opravdu skvělému týmu na MSC Cruises pod vedením Angela Capurra, všem kdo nám pomáháte, díky spolupracujícím firmám za jejich pomoc a děkuji i spoluobčanům v té naší malé vesničce na Valašsku.

Především však děkuji Vám klientům RIVIERA TOUR za Vaši důvěru a loajalitu. 87% klientů s námi jezdí na plavby opakovaně a toto ocenění je i jejich ocenění.

S obrovskou úctou k Vám všem,

Pavel ČÍŽ

generální ředitel Riviera Group

Další zprávy

z Riviera Tour

96 HODIN: nejlepší cena plaveb s delegátem právě teď!
28. 5. 2025
96 HODIN: nejlepší cena plaveb s delegátem právě teď!
Formule 1 a MSC prodlužuje spolupráci do roku 2030
27. 5. 2025
Formule 1 a MSC prodlužuje spolupráci do roku 2030
MSC Cruises postaví dvě nové lodě třídy World Class za 3,5 miliardy €
19. 5. 2025
MSC Cruises postaví dvě nové lodě třídy World Class za 3,5 miliardy €
Zobrazit další