Společnost MSC se rozhodla investovat do kapacity satelitního internetu, které jsou nabízené na palubě lodí MSC a to jak pro naše hosty, tak i pro členy posádky. V praxi to znamená, že šířka vlnového pásma internetu je k dispozici více než čtyřnásobná. Nové satelitní připojení k internetu bylo navrženo tak, aby bylo jednoduché s možností výběru ze 3 různých výběrů balíčku, tak aby vyhovovaly různým potřebám a počtu zařízení (smartphony, tablety, notebook atd.). Všechny balíčky jsou dostupné na celou dobu plavby, nebo jen na jeden den za sníženou cenu. Cena balíčku je také odvozena od délky plavby.


Název

Plavba 2-4 nocÍ

Plavba 5-7 nocí

Plavba 8-14 nocí

Plavba nad 15 nocí

Obsah

SOCIAL

 

24 HOURS

LZE ZAKOUPIT

AŽ NA LODI

LZE ZAKOUPIT

AŽ NA LODI

LZE

 ZAKOUPIT

 AŽ NA LODI

LZE

ZAKOUPIT AŽ

 NA LODI

Přístup k sociálním aplikacím, kontrola emailu, prohlížení webu, audio a video chat, audio a video streaming,možnost připojení 1 zařízení, standartní priorita, není k dipozici audio a video, neomezené MB

STANDART

860 Kč

omezené

max 1GB

1290 Kč

omezené

max 2 GB

1830 Kč

omezené

max 3,5GB

2370 Kč

omezené

max 5 GB

Přístup k sociálním aplikacím, kontrola emailu, prohlížení webu, audio a video chat, audio a video streaming, možnost připojení 2 zařízení, standartní priorita, není k dipozici audio a video, omezené  možství dat dle tabulky

PREMIUM

1180 Kč

omezené

max 2 GB

1940 Kč

omezené

max 4GB

2800 Kč

omezené

max 7 GB

3650 Kč

omezené

max 10 GB

Přístup k sociálním aplikacím, kontrola emailu, prohlížení webu, audio a video chat, audio a video streaming, možnost připojení 4 zařízení, nejvyšší priorita, omezené  možství dat dle tabulky


Co je satelitní internet a jak funguje?
Když jste na moři, tak není možnost se připojit k internetu pomocí širokopásmového vysokorychlostního připojení jaké je k dispozici na souši. Náš satelitní internet, který je k dispozici na palubě funguje díky spojení mezi lodí a komunikačních satelitů na oběžné dráze.

Proč je satelitní internet pomalejší než normální připojení na souši?
Internetové data musí cestovat velkou vzdálenost mezi anténami na lodi a nejbližšímu satelitu na oběžné dráze. Během spojení můžou vzniknout jakékoliv překážky nebo řada věcí, které signál narušují nebo blokují. Například bouře a velké objekty jako jsou strmé hory v blízkosti lodi nebo vysoké budovy v přístavech. Tento zásah může mít za následek pomalou odezvu internetu, nebo dočasně nereaguje vůbec.

Proč je satelitní internet dražší než běžné připojení na souši?
Poskytování připojení k internetu na palubě přes satelitní připojení zahrnuje významné investice do špičkových technologií. Poplatky účtované těm, kteří používají servisní služby satelitního připojení k internetu, pokryjí značné náklady na poskytování služeb.

Kde je satelitní připojení k dispozici na palubě?
Satelitní připojení je k dispozici ve všech veřejných prostorách na lodi a ve většině kajut, včetně všech apartmánech MSC Yacht Club. Vše, co potřebujete je mobilní internetové zařízení (smartphone, tablet, notebook atd.) a satelitní internet.  Pokud na lodi nemáte přístup k osobnímu počítači nebo k mobilnímu zařízení, je možné využít internetovou kavárnu na lodi.

Je cena za satelitní internet stejná na každé lodi?
Ano, naše ceny balíčku jsou stejné pro všechny naše hosty na každé lodi. Cena internetového balíčku závisí na délce plavby.

Podrobnosti o internetu,co je MB?
MB je zkratka pro „megabajt“, což znamená 1 milion bajtů. Jedná se o měřítko množství informací odeslaných nebo přijatých přes internet.

Co se stane, když vyčerpám všechny MB v balíčku?
Pokud jste si zakoupili balíček Surfer nebo Streamer a vyčerpáte všechny volné MB, můžete si dokoupit další MB, které Vám umožní pokračovat v přístupu na internet.

Nabízíte také „minutový balíček“ s připojením na satelitní internet?
Všechny naše balíčky nabízejí přístup k satelitnímu internetu buď na 1 den, nebo na celou plavbu. Chcete-li přístup k internetu jen na krátkou dobu, můžete použít internetovou kavárnu, kde platíte pevnou částku za prvních 10minut a poté s minutovou sazbou.

Můžu si změnit internetový balíček za jiný?
Ano, je možné změnit balíček z jednodenního balíčku na balíček na celou plavbu. Můžete také přejít na více komplexní balíček buď na jeden den, nebo po celou dobu plavby. Pokud si koupíte balíček na celou plavbu a následně se rozhodnete přejít na komplexnější balíček na jeden den, tak se po vypršení tohoto balíčku vrátíte do svého původního profilu.

Telefonické připojení


Je možné, že se během plavby budete potřebovat kontaktovat telefonicky s rodinou, firmou a nebo přáteli. Je nutné mít u svého operátora zabezpečeno volání do zahraničí-tzv. ROAMING. Pokud plánujete plavby mimo EU ,ujistěte se u svého operátora, že máte zabezpečeno volání do zahraničí pro celý svět.

Během zastávek v přístavech můžete telefonovat za Váš zahraniční tarif-dnes v rámci EU jsou tarify celkem výhodné.

Telefonování během plavby:

Dovolujeme si Vás upozornit, že po vyplutí z přístavu se Váš telefon, pokud máte nastavenu automatickou volbu sítě, může připnout na satelitní sít na lodi. Pokud voláte přes satelitní připojení - účtuje se Vám ten největší možný zahraniční tarif a cena hovoru je vysoká, jako by jste volali například z Kuby nebo Brazílie cca 80-100 kč/minuta. K připojení na satelitní sít může dojít i když loď teprve vyplouvá z přístavu. Doporučujeme Vám vypnout automatickou volbu sítě nebo z lodi netelefonovat.

Naše doporučení:

Vypněte si automatickou volbu času na Vašich mobilech. Díky aktivace sítě satelitního připojení dochází ke zmatečným údajům aktuálního času v mobilních telefonech. Můžete tak díky této špatné informaci zmeškat nástup na loď. 

    








Kontaktní formulář

Máte nějaký dotaz? Neváhejte nás kontaktovat, vše vám vysvětlíme a pomůžeme